CV Administratief Almere


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 37

Woonplaats: Almere

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Rental administrator - Crown Intern Transport (Almere) Februari 2020 - heden
• Dagelijks verwerken van huurcontracten en – aanvragen
• Correct invoeren van klant- en machinegegevens in diverse (geautomatiseerde) systemen
• Beheren van klantenkaarten
• Eindverantwoordelijk voor de transportplanning
• Opstellen van werkplaatsopdrachten
• Voeren van overleg met collega’s over lopende zaken aangaande onderhoud, planning en transport
• Maandelijks factureren aan klanten
• Proactief opvolgen van verhuur aanvragen
• Uitvoeren van overige voorkomende administratieve zaken

Procescoördinator - Milieu Service Nederland (Diemen) Januari 2018 – Januari 2020
• Administratieve werkzaamheden van uiteenlopende aard
• Analyseren en optimaliseren van administratieve processen en
• Bewaken van interne processen op juistheid en volledigheid
• Signaleren van knelpunten en oplossingen zoeken voor verbetering
• Schakelen tussen verkoopmedewerkers/ accountmanagers, de verschillende binnendiensten en de
afdeling facturatie
• Coachen van nieuwe medewerkers in het CRM systeem

Front Office Manager - Yourpos Afrekensystemen (Almere) Oktober 2016 – December 2017
• Beheren van de diverse agenda's van directeur, adviseurs en monteurs
• Invoeren, verzamelen en beheren van administratieve gegevens in diverse systemen (Wiversoft, Unit 4)
• Het maken van opdrachtbevestigingen, afleverbonnen en facturen
• Huur- en leasecontracten opstellen
• Opstellen en beantwoorden van e-mail
• Debiteurenbeheer
• Klantcontact (afspraken maken, aftersales, eerste hulp bij storingen)
• Beantwoorden en vastleggen van telefonische contacten
• Controleren en ordenen van boekingsstukken (tevens deze inboeken in Unit4)
• Kas- en bankbeheer (verzorgen van betalingen, incassobatches en het verwerken van inkomende
betalingen en declaraties)
• Verzorgen van relatiegeschenken
• Verzendklaar maken van diverse pakketten
• Archiveren
• Vergaderingen organiseren en notuleren

Shiftmanager - Kentucky Fried Chicken (Amsterdam) Januari 2014 – Januari 2016
• Aansturen, motiveren en coachen van 7 tot 25 personeelsleden (leidinggeven)
• Zorg dragen voor een positieve werksfeer
• Toezien op productiviteit
• Facilitair beheer
• Controle op veiligheid, productkwaliteit en service- en gasttevredenheid
• Verantwoordelijk voor operationele gang van zaken binnen de vestiging
• Zeer uiteenlopende administratieve taken
• Actieve rol bij het meedenken naar mogelijkheden om de omzet te vergroten en deze plannen te
implementeren.

Supervisor (bedrijfsleidster) - Utopolis (Almere) Juni 2009 – December 2013
• Verantwoordelijk voor operationele gang van zaken
• Aansturen van personeel (5-20 personeelsleden)
• Toezien op productiviteit
• Facilitair beheer
• Specifiek takenpakket bestond uit personeelszaken: het voeren van evaluatie- en sollicitatie gesprekken en personeelsplanning
• Diverse administratieve werkzaamheden
• Kaartverkoop en aannemen van reserveringen
• Contact onderhouden met diverse lokale media
• Schoonmaakwerkzaamheden
• Klantgericht werken
• Aandragen van nieuwe ideeën en initiatieven en deze zelfstandig uit te voeren ten behoeve van de
omzetvergroting.

Opleidingen en cursussen: Lean Yellow Belt (december 2019)

2007 – 2012
Rechtsgeleerdheid – Vrije Universiteit te Amsterdam – propedeuse behaald

1999 – 2007
Gymnasium - Het Baken Park Lyceum te Almere – diploma behaald

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Enthousiast, organisatorisch, creatief, nauwkeurig, behulpzaam, gestructureerd, gedisciplineerd, sociaal, betrouwbaar, zorgzaam en optimistisch.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV