CV Support medewerker Almere


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 44

Woonplaats: Almere

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Phoneworld BV
September 2017 - heden
Smartphone reparaties uitvoeren binnen 30 minuten, terwijl de klant wacht. Denk hierbij aan valschade (gebroken glas), batterij problemen etc. Tussen de reparaties door doe ik ook de support zoals e-mail en inkomende telefoontjes. Ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn eigen in en verkoop. Zelf werk ik op het filiaal in Zwolle.


Teamleider servicedesk ICT Nationale Politie te Amsterdam
Oktober 2012 - april 2016
In deze functie was ik verantwoordelijk voor het team bestaande uit ongeveer 15 FTE op de servicedesk. Taken bestonden uit: rapportages opstellen voor het management, service level 90>
procent halen met het team, ziekteverzuim omlaag brengen, opleidingsbudget verdelen etc.

Senior medewerker servicedesk ICT VTSPN te Amsterdam
Januari 2010 - oktober 2012
Coachen van medewerkers aan de telefoon, aanschuiven bij het problem board, verantwoordelijk voor het team tijdens afwezigheid teamleider.

Servicedesk medewerker 1e en 2e lijns VTSPN te Amsterdam
December 2006 tot en met januari 2010
Telefonische 1e en 2e lijns ondersteuning geven aan agenten.



Servicedesk medewerker 1e en 2e lijns ISC, gedetacheerd via Peak-IT
December 2005 tot en met december 2006
Telefonische 1e en 2e lijns ondersteuning geven aan agenten.

HP Technical System Engineer Nobel van Dijk & Partners
Mei 2000 tot en met oktober 2005
Het uitvoeren van reparaties aan HP / Compaq producten op locatie bij klanten onder andere bij Nike, Deloitte en KPMG. Het repareren van Nokia telefoontjes behoorde ook tot mijn taken.

Opleidingen en cursussen: 2015 - Interne cursus digitale recherche
2014 - BOA opleiding
2011 - Leidinggeven zonder macht: sturen zonder strepen (Schouten & Nelissen)
2011 - EHBO diploma via het Oranje Kruis ((bhv)
2010 - MBO Beginnen met Managen (Communicatie & Organisatiekunde).
2009 - ITIL Foundation
2008 - Microsoft Office Cursus Word level 2 en 3.
2008 - Microsoft Office Cursus Excel level 1, 2 en 3.
2007 - Communicatie Training Klantgerichtheid “Dance”.
2007 - Citrix Presentation Server 4.0 / 3.0 voor helpdeskmedewerkers.
2006 - 70-271 Supporting Microsoft Windows XP Client Operating Systems 2.0 (MCDST)
2006 - 70-272 Support and Troubleshoot Applications on Microsoft Windows XP (MCDST)
2006 - 70-270 Installing, Configuring and Administering Microsoft Windows Professional (MCSA)

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben een enthousiaste medewerker die communicatief sterk in zijn schoenen staat. Zelf ben ik iemand die erg creatief en leergierig is. Mijn sterke eigenschappen zijn dat ik dingen snel leer, klantvriendelijk en oplossingsgericht ben. Mijn kennis deel ik graag met mijn collega's. Daarnaast ben ik erg flexibel ingesteld. Zelf vind ik het prettig om in teamverband te werken

Hobby's en interesses: In mijn privétijd ben ik het liefst bezig met het bedenken van nieuwe websites die goed gaan scoren in Google. Voorbeelden hiervan zijn o.a. utopiatvshow.nl , tvpremiere,nl en tvboulevard.nl.

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV