CV administratief medewerker/servicedesk Almere


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 69

Woonplaats: Almere

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Na 30 jaar is mijn functie eind december 2016 bij de bank vervallen en ik heb momenteel een uitkering van het UWV. Ik ben momenteel bezig met de opleiding Remedial Teacher en wil het allerliefste kinderen gaan ondersteunen. Aangezien ik hier nog geen werkervaring mee heb, solliciteer ik op functies waar ik wel werkervaring in heb.

Opleidingen en cursussen: Ik heb een afgeronde MBO opleiding, veel bancaire opleidingen gedaan, ICT opleidingen gedaan, facilitaire opleidingen gedaan.
Sinds januari 2017 ben ik begonnen met de opleiding HBO-Remedial Teacher. Deze hoop ik eind van dit jaar af te ronden.

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben rustig van aard, hulpvaardig en sociaal.

Hobby's en interesses: Ik zwem, wandel, fiets. Ben dol op de kleinkinderen en houd van lezen en muziek.

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV