CV administratief medewerker Almere
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 63
Woonplaats: Almere
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: MBO/ MTS
Stages en werkervaring: * Agenda beheer afdelingsleider
* Organisatie buitenschoolse activiteiten
* Briefwisselingen met ouders
* Absentie invoer en afhandeling, mailwisseling met ouders
* Telefonische contacten met ouders en leerlingen
* Dagelijks maken van vervangingsroosters
* Corveeroosters maken
* Wekelijks in Excel de absenties bijhouden van docenten en het ondersteunend personeel
* Ziek/herstelmeldingen doorgeven in RAET van docenten en het ondersteunend personeel
* Opvang en luisterend oor voor collega’s en leerlingen.
* Cijferinvoer
* Administratieve verwerking van het examenwerk van leerlingen
Opleidingen en cursussen: Opleidingen:
1973 t/m 1977 MHNO
1977 t/m 1979 Middenstandsopleiding en kostuumnaaien
1980 Textiel werkvorming
2000 Cursus klantgericht telefoneren
2003 t/m 2015
Interne cursussen Helen Parkhurst
Cursus receptioniste/telefoniste
Omgaan met agressie
Cursus correspondentie
Curs. Mindmappen
I.C.T. ontwikkelingen Helen Parkhurst
Curs. Outlouk
Curs. My-atvo, SOM en SOM-today
Curs. Untis
Werkervaring
1980 t/m 1981 fulltime bij Van Dam Modestoffen.
1982 t/m 1987 Raad van Arbeid ( nu SVB ) administratief medewerkster afdeling kinderbijslag
1991 t/m 1999 begeleidster overblijf en naschoolse opvang bij een basisschool de Albatros
2000 t/m 2002 Telecomdirect telemarketing in en outbound.
25 februari 2002 t/m 2004 Telefoniste/receptioniste in het voortgezet onderwijs bij het Helen Parkhurst.
2004: in het jaar 2004 stage gelopen intern bij het Helen Parkhurst leerlingadministratie
2005 t/m 2015 ben ik in dienst geweest bij het Helen Parkhurst als administratief medewerkster leerling administratie.
In deze periode heb ik op zowel boven als onderbouw afdelingen gewerkt
Op al deze afdelingen ben ik verantwoordelijk geweest voor:
Overige informatie:
Rijbewijs: B
Eigen vervoer: Ja
Persoonlijke eigenschappen: Ik ben tot 31 juli 2015 werkzaam geweest als administratief medewerkster in het voortgezet onderwijs bij het Helen Parkhurst.
In deze functie was mijn kracht te fungeren als een spin in het web, die alles zo goed mogelijk voor docenten en de leerlingen regelde en dingen signaleerde voordat ze escaleerden.
Klantvriendelijkheid staat bij mij hoog in het vaandel. Ik had persoonlijk en telefonisch contact met collega`s, leerlingen en ouders, wat mij veel voldoening gaf.
Het verzorgen van en bijhouden van administratieve lijsten in Word en Excel hoorde ook bij mijn takenpakket.
Reden dat ik reageer op uw vacature is dat de profielschets van deze functie mij erg aanspreekt.
Ik vertrouw erop dat mijn ervaring, kennis en motivatie aansluit op de eisen die u stelt in uw vacature. Ik hoop deze sollicitatie mondeling toe te kunnen lichten.
Hobby's en interesses: zwemmen
lezen
kleding maken
Gewenste contractvorm: Parttime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV