CV Administratief data entry Almere


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 48

Woonplaats: Almere

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 26-08- 2014 – 09-12- 2016 Gemeente Amsterdam
Functie Medewerker ICT-infra- structuur/werkplek Migratie
Werkzaamheden
• Inventariseren van alle systemen die moeten worden gemigreerd bij de locaties, diensten en
stadsdelen. En administreren van alle bevindingen dat wordt mee genomen in de planning ter
voorbereiding.
• Coördinator met een team onder mijn toezicht tijdens systeem migraties, nazorg/floorwalker
fysiek support na de systeem migraties en mail migraties.
• Controleren van systemen of ze nog op de juiste plek staan via top desk. En data doorgeven
aan CNDB (beheerders van de systemen) van de systemen die zijn geplaatst tijdens een
migratie.
• Verzoeken indienen via top desk om nieuwe systemen klaar te zetten voor een migratie.
• Nauw contact houden met de projectleiders. En afspraken maken betreft de geplande
migraties en tevens samen met de projectleider de locatie, dienst en stadsdeel gaan controleren
om een goede migratie te waarborgen.
• Overleg en vergaderingen attenderen met de betrokken managers, projectleiders, packagers,
teamleiders betreft de migraties.
• Telefonisch support aan de gebruikers.
• Stand by om naar locaties, diensten en stadsdelen te gaan om kleine taken zoals 1 of 2
systemen te vervangen, te spoelen of te controleren en/of te patchen.
• Jobs klaarzetten in sccm om systemen te spoelen /imagen
• Contact opnemen met datacom om de vlan om te zetten, en/of de ADW-image in de juiste
container te zetten
• Rapporteren naar de managers, projectleiders en teamleiders.
• Applicaties installeren. Applicatie issues oplossen, mobile en ipad mail en apps installeren, en
issues oplossen. Tokens installeren en issues oplossen.
• Nazorg leveren na de migraties. Als Floorwalker lever je rechtstreeks en ter plekke service aan
de gebruikers voor minimaal 3 dagen zodat zij geruststellend door kunnen gaan met hun werk
• Bios aanpassen en systemen spoelen/imagen in citrix omgeving installeren.
• Ondersteuning bieden aan het team van het magazijn door de systemen voor migratie uit te
pakken en klaar te zetten.

04-2011–10- 2013
Branch: Detail/Groothandel

Functie: Magazijn medewerker/beheerder
Werkzaamheden:
 Orders picken, Bestellingen
 Klaarmaken, Pakketten met goederen Samenstellen,
 Telefonish orders Opnemen van klanten.
 Afhandelen van Vrachtdocumenten.
 Inventaris opmaken van de magazijn.
 Goederen Laden en lossen.
 (Koerier functie) Goederen, Materieel bij de winkel
Filialen en/of bij klanten bezorgen.
05/2008 t/m 03/2009 De Rooy Logistics - Almere
Functie Werkvoorbereider/Planner
Werkzaamheden
 Gestart in een administratieve functie maar snel doorgegroeid naar de
functie van Werkvoorbereider/Planner
 Werkzaamheden waren: Controle
 beantwoorden en archiveren Mailbox
 spoed zendingen leveranciers
 uitslag orders, EPL's maken
 orderbevestigingen verwerken
 aanpassen orders MCFE
 uitslag orders verwerken
 verwerken Assemblage orders
 voorraad verplaatsing
 bulk lijst bijwerken
 Call Offs en Call Offs cilinders voorbereiden en inlezen
 inslag cilinders scannen in het systeem van MCFE
 picklijsten uitdraaien
 aanmaken Assemblage Orders, uitdraaien Assamblage Orders
(palletlabels)
 inslag Monodelen (inslaglijsten en palletlabels)
 transport opdrachten maken en plannen

03/2007 - 01/2008 Snap-on Tools - Amsterdam
Functie Administratief medewerker
Werkzaamheden
 Data entry, orders invoeren
 contact houden met de dealers door middel van telefonisch contact
 producten aanbieden per mail/telefoon aan de dealers/klanten
 De orders invoeren in ERP systeem (baan) facturatie van orders
 Procedures opstellen met betrekking tot de werkzaamheden en de
 manier waarop er gewerkt wordt, met als doel het versoepelen van het
werkproces

11/2005 - 01/2007 ABN AMRO - Amsterdam
Functie HR Assistent
Werkzaamheden
 Diverse licht administratieve werkzaamheden
 telefoon afhandeling
 ondersteuning bieden bij diverse HR vragen
 archiveren, filen en documenten en dossiers achterhalen
 post behandeling
 agenda beheer en factureren
 Met het systeem peoplesoft het invoeren van personeelsgegevens

09/2005 t/m 10/2005 ABN AMRO - Amsterdam
Functie Administratief medewerker
Werkzaamheden
 Data invoeren
 het controleren en wijzigen van gegevens
 telefonisch contact onderhouden met meerdere ABN AMRO filialen
Betreft data correctie & verificatie en archiefwerkzaamheden
10/2000 - 09/2003 Seagate Technology - Schiphol-Rijk
Functie Assistant Logistics
Werkzaamheden
 Import/export Douane documenten voorbereiden
 data invoeren van inkomende en uitgaande shipments
 contact onderhouden met personeel en klanten
 archief werkzaamheden
 presentaties en rapportages maken
 helpen bij het oplossen van ongeregeldheden
 documenten kopiëren en faxen
 cijfermatige berekeningen en controles maken en invoeren

01/1996 - 04/2000 Fox Production - Amsterdam
Functie Operator reproduceer machine
Werkzaamheden
 Reproduceer machine bedienen
 inkt mengen
 controleren van onbedrukte shirts en bedrukte shirts naar kwaliteit
 inpakken en uitpakken van de shirts, schoonmaken
 bestellingen doen en het oplossen van ongeregeldheden

Opleidingen en cursussen: 1988 - 1992 Bedrijfadministratief medewerker MBO Diploma
1993 - 1995 Bedrijfadministratief medewerker MBO 4 Geen diploma

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Beslissingen nemen
Anderen overtuigen en beïnvloeden
Samenwerken en overleggen
Anderen aansturen
Aandacht voor anderen
Anderen begeleiden
Betrouwbaar en eerlijk
Logisch nadenken
Plannen en organiseren
Klantgericht werken

Hobby's en interesses: Muziek, webdesign, Voetbal, geloof in het woord.

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV