CV Financieel administratief medewerker ZZP parttime Almere


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 45

Woonplaats: Almere

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Laatste 3 jaar werkzaam als financieel administratief medewerkster, waarbij ik ook naar verbeteringen van werkprocessen keek, tevens werkzaam als zelfstandig budgetcoach.

10 jaar zelfstandig bloemist geweest in het familiebedrijf.

Vanaf mijn middelbare school opleiding als vakantiekracht ( baliemedewerkster)gewerkt bij een bank, hierin door het volgen van diverse cursussen doorgegroeid naar adviseur particuliere relaties.

Opleidingen en cursussen: Basiskennis boekhouden en calculatie
Budgetcoach
Training coaching vaardigheden voor praktijkopleiders
Vakopleiding bloemschikken
Nibe belastingwijzer 2001
Training adviseren van cliënten
Nibe verzekeringen
Nibe basiskennis bankproducten
Nibe orientatie bankbedrijf
Dudok college MCO

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben een mensen mens en mijn kracht ligt bij andere mensen helpen, informeren, adviseren, coachen en ondersteunen.

Ik ben veelzijdig, betrouwbaar, besluitvaardig, verantwoordelijk, flexibel, klantgericht, een teamplayer, enthousiast, communicatief vaardig, zelfstandig, stressbestendig en humor is ook belangrijk.

Hobby's en interesses: Watersport, wandelen met mijn hond, interesse in interieurstyling, bloemen en panten

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV