CV Administratief medewerker parttime Almere


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 31

Woonplaats: Almere

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 07/2015 – 03/2016ING Bank ( via uitzendbureau )
Afdeling: Medewerker Klantbeheer en Bankproducten
Administratief medewerkster:
Het correct en klantgericht afhandelen van klantverzoeken met betrekking tot het aanvragen, wijzigen en beëindigen van particuliere/zakelijke betaalproducten, het afhandelen van serviceverzoeken, het leveren van product specifieke ondersteuning aan andere kanalen, het controleren en verwerken van betaalopdrachten, voorzitterschap, verantwoordelijk zijn van het continu signaleren, genereren en oppakken van verbetermogelijkheden.

11/2014 – 07/2015 Hoofdkantoor Vroom en Dreesman
Afdeling: Crediteurenadministratie
Administratief medewerkster:
Voorbereiden, boeken, invoeren, verwerken en/of coderen van inkoopfacturen,
voorbereiden van betaalopdrachten, signaleren van naderende betalingstermijnen, telefonisch contact met leveranciers op gebied van facturering voor zowel binnenland als buitenland, beantwoorden van interne en externe vragen op gebied van crediteuren, opschonen van crediteurenlijsten, bijdragen aan de optimalisering van de werkprocessen en het verzorgen van de archivering.

07/2012 – 10/2014:Abn Amro Bank Amsterdam ( via uitzendbureau )
Afdeling: Nabestaandendesk
Administratief medewerkster:
Stukken opvragen bij de nabestaanden, compleet maken van dossiers, deblokkeren van de rekeningen, het wijzigen van de tenaamstelling, wettelijke vertegenwoordiger opnemen in het systeem, rekeningen opheffen, adreswijziging doorvoeren, bankpas en internetbankieren aanvragen, verkopen van het effectendepot, nabestaanden uitnodigen voor een financieel gesprek op kantoor, overdragen van diverse opdrachten aan de desbetreffende afdeling, telefonisch contact met klanten.

09/2010 - 06/2012 Cordaan Thuiszorg
Huishoudelijk hulp:
Schoonmaken van het huis, wassen van kleding en linnengoed, klaarmaken en uitdelen van maaltijden, helpen bij boodschappen.

03/2010 - 08/2010Kruidvat
Verkoopmedewerkster:
Klanten adviseren over de producten, persoonlijk advies geven, afrekenen met
klanten aan de kassa, voorraad bijhouden.

02/2009 - 05/2010 Heleen van Haaften Advies- & Administratiekantoor
Administratief medewerkster:
Bijhouden van de financiële administratie, uitgaande en binnengekomen facturen inboeken in de debiteuren- en crediteurenadministratie, bankafschriften verwerken in de kas, bank- en giroboeken, registreren van de inkomende en uitgaande post, gegevens van bestaande en nieuwe klanten invoeren, bestellen van kantoorartikelen, bijhouden van de urenregistratie, telefonisch contact met klanten, notuleren, inbinden, archiveren, ontvangen van bezoek.

Opleidingen en cursussen: 2015 – heden:WFT Basis ( Welten )
2010 – 2010: Markus Verbeek Praehep: Praktijkdiploma Basiskennis Boekhouden
( diploma behaald MBO niveau 4 )
Computerboekhouden ( Accountview Certificaat )
2005 – 2009: ROC : Administrateur ( diploma behaald MBO niveau 4 )
2001 – 2005: Montessori College Oost : VMBO Handel en Administratie
Kaderberoepsgericht leerweg ( diploma behaald )

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Contactueel sterk, klantvriendelijk, proactieve instelling, cijfermatig inzicht,
goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid,
collegiaal, samenwerken, nauwkeurig, kan ook zelfstandig taken
uitvoeren, doorzettingsvermogen, stressbestendig, oplossingsgericht, vrolijk.

Hobby's en interesses: Koken, Muziek, Reizen

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV