CV Bali medewerker burgerzaken gemeente parttime Almere


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 50

Woonplaats: Almere

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Sinds 6,5 jaar werkzaam bij de gemeente Almere.
Ik heb bijna een half jaar een collega in haar ziekteperiode vervangen als senior.
Na haar beterschap ben ik vraagbaak naast de senior.

Opleidingen en cursussen: 2010-2016 : verschillende cursussen en trainingen voor het sociaal domein van de gemeente Almere, waaronder de nieuwe zorg.

Overige informatie:

Rijbewijs: A,B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben een hardwerkende nette vrouw met veel ervaring op de afdeling publiekszaken van de gemeente Almere.
Ik beschik over de basis informatie van alle afdelingen binnen de gemeente.
Zoals: burgerzaken, sociale zaken, AIB, wijkteams, gemeentelijke belastingen en nog meet.

Verder ben ik collegiaal, ben bereid voor (bij) scholing, representatief, accuraat, ik ben makkelijk in omgang omdat ik een klein beetje humor toepas op de (serieuze) werkplek.

Hobby's en interesses: Shoppen, lekker op vakantie gaan en gezellige uitstapjes regelen met de familie.

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV